+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: "Okazje" cygarowe

  1. Dołączył
    Jan 2009
    Przegląda
    Central NJ USA
    Posty
    1,674

    "Okazje" cygarowe

    Wczoraj otrzymałem list od osoby ,która czyta nasze forum i nie jest zarejestrowana.Jak widać jeśli się tylko chce to można z nami się skontaktować.
    Czytając ten list byłem zadowolony,że ta osoba zamiast ulec magi wspaniałych cen i kupić cygara,postanowiła się poradzić.
    Pomyślałem sobie,że takich czytających może być więcej,a my nie poruszaliśmy tematu okazji z allegro, my znamy temat,ale widać,że innych mniej odważnych też trzeba uświadomić.

    Oto fragment listu:
    ...jestem początkującym amatorem cygar.
    Na forum swego czasu był poruszany temat oficjalnych cen cygar na Kubie (lista Mike'a).
    Porównałem je z ofertami na Allegro od turystów wracających z Kuby. W większości przypadków ceny są 3 razy niższe niż ceny na Kubie (np. pudełko Esplendidos kosztuje ok 550-700 pln czyli 200$-250$)). Bardzo proszę o odpowiedź czy to możliwe aby te cygara były oryginalne. Zazwyczaj potrafię odróżnić "na oko" słabą podróbkę od oryginału ale w wielu przypadkach mam wątpliwości. Ceny wydają się super atrakcyjne, wręcz niewiarygodne. Przesyłam parę linków i jeszcze raz bardzo proszę o Pana opinię.


    http://www.allegro.pl/item826792217_...os_z_kuby.html
    http://www.allegro.pl/item842047413_...e_robione.html

    moja odpowiedź:

    ...Przy zakupach cygar na allegro obowiązuje zasada logiki,jednym słowem mam to za co zapłaciłem i nic ponadto.
    Na oko można odróżnić źle zrobione cygara a nie czy są autentyczne.
    Gdyby dostał pan prawidłowo przygotowane pudełko z dobrze wykonanymi podróbkami nie ma szans aby je rozpoznać na oko,
    dopiero zapalenie tego cygara dałoby szanse na konfrontację.