PDA

Zobacz pełną wersję : C.GARS Ltd. Moje pierwsze doświadczenia ze sklepem.



Bruno
27-06-2009, 03:00
http://www.cgarsltd.co.uk



Zainspirowany przez jednego z kolegów i z powodu potrzeby zamówienia czegoś wyjątkowego na początku czerwca postanowiłem zrobić zakupy w C.Gars Ltd.
Ten angielski sklep posiada wiele oddziałów w różnych częściach świata. Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży cygar powinno przekładać się na profesjonalną obsługę. Biorąc powyższe pod uwagę nie zakładałem jakichkolwiek problemów w trakcie zakupów.
A więc 2 czerwca zarejestrowałem się i złożyłem zamówienie na dwa różne kubańskie samplery. Płatność kartą visa.
Po przyjęciu zamówienia do realizacji i ściągnięciu należności na karcie sklep rozpoczął proces weryfikacji klienta. Był to proces wyjątkowo żmudny i długotrwały. W korespondencji mailowej zażądano ode mnie numeru autoryzacji transakcji z mojego banku. Ustaliłem ten numer, po czym otrzymałem informację, że wszystko jest w porządku. Wszystko to jednak zajęło kilka dni.
Zniecierpliwiony brakiem zmiany statusu transakcji na stronie sklepu 8 czerwca wysłałem zapytanie, na jakim etapie jest sprawa mojego zamówienia.
W odpowiedzi dostałem informację, że właśnie w tym dniu przesyłka jest ekspediowana do mnie z dwóch różnych magazynów sklepu: jedna z Londynu a druga z Hamburga. Zapewniono, że w ciągu 5 dni roboczych cygara będę doręczone.
6 dnia, tj., 16 czerwca przesyłka była u mnie. Niestety, tylko jedna, ta wysłana z Londynu. Reszty cygar brak. Niestety doszło to, co było mniej pilne. Pozostałe cygara, które zamawiałem dla kolegi jako prezent urodzinowy będące efektem wspólnej inicjatywy kilku osób krążyły w bliżej nieokreślonej przestrzeni pomiędzy Hamburgiem a Gdańskiem.
Zniecierpliwiony wysłałem w międzyczasie kilka maili, wykonałem 2 telefony do Londynu. Uspokajano mnie, ze wszystko jest OK. i przesyłka niebawem dotrze.
Dotarła – 23 czerwca, kiedy już spisałem ją na straty. Do tego bez jednego z zamówionych cygar, w miejsce którego otrzymałem Cuaba Divinos. Paczkę tą wysłano do mnie 17 czerwca a nie jak twierdziła miła pani obsługująca zamówienie 8 czerwca.

WNIOSKI:

1. Ciekawa oferta sklepu.
2. Bezproblemowy kontakt mailowy i telefoniczny w razie potrzeby.
3. Cygara, kiedy już doszły, były bez zarzutu, w dobrej kondycji i świetnie zapakowane.
4. Nieterminowa realizacja zamówienia i wysyłka. Najwyraźniej było tak, że sklep nie miał cygar, na które przyjął zamówienie i kasiorkę wziął. Czekano najwyraźniej na uzupełnienie tej pozycji w magazynie. Szkoda tylko, że mnie o tym nie poinformowali, że trzeba poczekac troszkę dłużej a wręcz wprowadzali w błąd twierdzac, że przesyłka już idzie do mnie.
5. Zamiana pozycji zamówienia na inną bez uzgodnienia ze mną – to traktuję oczywiście jako negatyw.

REASUMUJĄC, uwazam, ze mimo tych wszystkich perturbacji warto próbować. Przy drugim i kolejnych zamówieniach, odpadnie problem weryfikacji karty.

Jacek Uchryń
27-06-2009, 20:12
Ja też,nie zakładałem jakichkolwiek problemów w trakcie zakupów w tym sklepie.
No cóż,spróbować aby zweryfikować nie zaszkodzi,ale w tym przypadku to troszkę przesadzili .
Po ciszy, jaka jest w tym temacie,wydaje się,że takie historie to norma,a chyba tak nie jest.
Weryfikacja karty??????
Mam za sobą,pięć krajów w których kupowałem cygara.
W żadnym miejscu weryfikacja karty nie trwała dłużej niż kilka godzin,
wiele razy kupowałem na telefon w miejscach oddalonych o parę godzin lotu samolotem.
Ostatnie zakupy załatwiłem na maila z podaniem wszystkich danych w bardzo sprytny i przemyślany sposób.
Omawiany sklep, wykazał się totalną olewką nowego klienta,
ściemnianie to ich najlepszy atut,a punkt kulminacyjny to zawartość przesyłki,z zdekompletowanym zamówieniem.
Prawda ofertę mają bardzo ciekawą,czasami nawet ciekawszą niż widać to na ich stronie.
Znam ten sklep,z innego punktu widzenia-z punktu szybkości, jakości i samych dobrych wrażeń i żal ,że ten punkt odnosi się do amerykańskiego klienta.
Zdekompletowanie zamówienia po prostu nie przystoi sklepowi z tak wielkimi tradycjami.

exmember
27-06-2009, 23:37
Ale ceny mają prosto z Kosmosu :-))))

Jacek Uchryń
28-06-2009, 00:45
Tak,Brytyjczycy wyjątkowo dają do zrozumienia dla kogo są cygara.
ale ich oferta to 2865 produktów na stronie i jeszcze kilkanaście poza nią.
Jest tam, kilka bardzo fajnych rzeczy.

Bruno
15-07-2009, 01:15
Ostatnie wieści z frontu: przedstawiciel niemieckiego oddziału firmy w korespondencji mailowej obiecał naprawić błąd i dosłac brakujące / zamienione cygaro. Na obietnicach sie skończyło - jak do tej pory.